.

.

.

.

vrijdag 21 augustus 2015

Dagboek deel 029 Lisa & William

Donderdag, 29-11-2007

Zoals dit schilderij al aangeeft: de avond is gevallen.
Tijd om zo naar bed te gaan. Maar niet voordat ik m'n dag even "aan het papier" heb toevertrouwd. Het is inmiddels een beetje de traditie en ik vind het wel lekker om op deze wijze mijn dag af te sluiten. Even de boel de boel laten en niet meer aan allerlei nare dingen denken. Nare dingen, ja...
Ik had het al eens gezegd, al diverse malen. Ik moet me absoluut niet met de politiek bezighouden, want ik wind me daar ontzettend over op. zo zit ik me de hele dag al op te vreten over die Wilders, die (c)DA en tal van andere politieke zaken, die vandaag in het nieuws waren. Ik trek me die wantoestanden zodanig aan, dat ik niet eens echt toekom aan de dingen, die ik me had voorgenomen. Zo wil ik eigenlijk elke dag even een stukje uit de bijbel lezen en daar in alle rust over nadenken, maar dat kwam er dus niet van. Ja, dat lezen wel, maar dat nadenken niet.


Vanmiddag heb ik wel nog een e-mail verstuurd naar oude vrienden van m'n zus en mij, in Amerika. Ik heb daar gisteravond al een stukje over geschreven. Ik ben echt ontzettend benieuwd naar die mensen. Hoe ze nu leven in "the land of opportunity", hoe ze hun bekering beleefd hebben, hoe ze de storm "Katrina"doorstaan hebben (ze wonen in Long Beach, Mississippi). En veel meer wil ik nog weten. Zo ken ik de kleine Aylid alleen nog als baby, terwijl ze inmiddels 13 is, geloof ik.

Goed.

dit programma doet raar. Bij een harde enter slaat ie zomaar een hele regel over, dus brei ik er nu ook meteen een eind aan.

Iedereen slaap lekker en tot morgen...

Sebo Hilberts

Geen opmerkingen:

Een reactie posten