.

.

.

.

vrijdag 21 augustus 2015

Dagboek deel 022 Een nieuwe weblog

Maandag, 19-11-2007

Goeie avond.

Daar is ie dan weer.
Het weekend is voorbij, het werk zit er weer op en nou is het tijd om uit te zieken.
Jawel: ik ben zo ziek als een hond! Ik hoest de hele planeet bij elkaar, ben super verkouden en m'n hele hoofd zit dicht.
Ik hoop maar dat het bij deze dag blijft en dat de resterende vier dagen beter en leuker zullen zijn.
Ik hou het daarom ook maar heel erg kort, lieve lezer, want ik ben doodmoe.
Zometeen lekker naar bed en morgen (een stuk gezonder?) weer op.
Ach ja, iedereen heeft wel eens een griepje....
Iedereen...behalve ik! Ik heb eigenlijk nooit de griep. Ook nooit echt gehad. Wel eens een klein verkoudheidje, maar daar bleef het dan ook bij. Maar niemand is volmaakt en dus was het ook meer een kwestie van tijd, dat ook ik een keer aan de beurt zou zijn.

Een geluk bij een ongeluk: daar ik in de weekenden werk, hoef ik me in ieder geval niet ziek te melden. Dat scheelt alweer!
En dan nog een laatste nieuwtje.
Zeer binnenkort krijg ik waarschijnlijk het webmasterschap van een nieuwe, heel erg uitgebreide, christelijke site. het gaat om een site, waarvan de webmaster geen tijd meer heeft. Om die reden was de boel ook al enigszins wat uitgekleed. Hij heeft me de site aangeboden en ik ben daarop ingegaan.
Uiteraard hou ik iedereen uitgebreid op de hoogte van de ontwikkelingen en wees niet bevreesd: mijn weblog blijft ook dán nog steeds actief. Alleen is de drentsetukker ook algemener. Mocht het zover komen, zal ik op de nieuwe site alleen veel dieper en uitgebreider ingaan op geloofszaken. Forums, Links, Chats, foto/film-bewerkingen, en nog veel meer mogelijkheden zullen dan aan de orde komen. Dat zijn zaken, die ik op mijn weblog helaas niet verwezelijken kan. Daar is het iets te beperkt voor.
Ik hoop en bid dat God de site dan zal gebruiken om mensen dichter bij elkaar te brengen. Steunen, delen en uitdragen. Dat zijn de aspecten, die ik voor ogen heb en we zullen zien hoe de dingen gaan.

Maar tot zover eerst.
Tijd om m'n bedje op te zoeken.
Slaap lekker, lieve lezer, en ik
bid dat de Here Jezus over je waakt.

Sebo Hilberts

Geen opmerkingen:

Een reactie posten