.

.

.

.

vrijdag 21 augustus 2015

Dagboek deel 007 Website en andere onzin

Vrijdag, 26-10-2007

En...jawèl hoor..!
Daar is ie weer.

Wat gaat zo'n vrije week toch griezelig snel voorbij, hè?
Nog maar één dag en dan moet ik alweer werken.
Maar niet getreurd; volgende week ben ik week vrij...

Zoals je ziet lezer, heb ik vandaag niet al te veel aan de site gedaan.
De hele dag ben ik druk geweest met het ontwerpen van een eigen logo voor m'n weblog. Om het een beetje te laten lijken, moet ik het ding 800 % vergroten, om dan vervolgens elk miniscuul blokje stuk voor stuk zó in te vullen, zoals ik het wil hebben. Je kunt je misschien wel voorstellen, wat voor "monnikenwerk" dat is. En ik mag dan enigszins aan de kale kant zijn, maar ik ben héél zeker geen monnik! In tegendeel: mijn engelengeduld is het geduld van een heel klein, pieterpeuterig klein engeltje...en dus ook heel snel op!
Toch heb ik het gered. De computer is nog heel, alle kopjes zijn nog heel...ik kijk even om me heen...nee...nergens sporen te ontdekken van mijn "engelen-geduld". Pfff...opluchting..
Kreeg tussendoor ook nog bezoek van de begravenisondernemer. Oh shit! Nee toch? Toch niet nu al? Maar ik heb mijn "hemel-koffertje" nog niet gepakt.! En m'n weblog is nog lang niet af!!
"Nee, nee...niets aan de hand..."
pffoe..zucht...
"..kom alleen even kijken of alles nog steeds naar wens is..."
Nou! Dat kun je wel zegen! Nú wel, in ieder geval...
Afijn, zo verliep mijn dag dus. Even afwassen, nog gauw even een bak koffie maken en dan hup, weer terug naar m'n logo. Enpassant nog een begravenisondernemer de deur uitgeschopt, gelijk maar even de post uit de brievenbus halen (je wordt gèk van die k*t-reclame-folders) en alweer: hup, terug naar m'n logo. Half vier: "snif, snif..wat ruik ik toch..??" Oh, ik ben het zelf. Nog niet gedouched. Nou ja...kan nog wel...

En nu?
Nu is het tijd om zolangzamerhand de dag de nek om te draaien.
Rust in de tent, logo aan de kant, biertje erbij en even lekker de dag aan me voorbij laten gaan..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten